Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare

Despre AFAD

Asociația a fost fondată la 3 octombrie 2002, sub denumirea de Asociația Femeilor de Afaceri din mun. Bălți (AFA) având drept scop dezvoltarea activismului social și a spiritului antreprenorial în rândul femeilor și tinerilor și promovarea valorilor democratice pe principiul egalității de șanse între femei și bărbați.

În septembrie 2022, AFA și-a schimbat denumirea în A.O. Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare (AFAD) și are ca scop să contribuie la dezvoltarea economică și socială a țării prin crearea și dezvoltarea unui ecosistem antreprenorial sustenabil și oferirea de oportunități economice și sociale de dezvoltare.

AFAD, prin membrii, beneficiarii și angajații săi, respectă şi militează pentru respectarea drepturilor fiecărei persoane fără nici o discriminare, promovează implicarea activă în viața economică și socială a comunității şi crede în potențialul nelimitat al fiecărui membru al comunității de a-și îmbunătăți starea economică și socială.

AFAD
AFAD

SCOPUL ASOCIAȚIEI:

Să contribuie la dezvoltarea economică și socială a țării

AFAD, prin membrii, beneficiarii și angajații săi, respectă şi militează pentru respectarea drepturilor fiecărei persoane fără nici o discriminare, promovează implicarea activă în viața economică și socială a comunității şi crede în potențialul nelimitat al fiecărui membru al comunității de a-și îmbunătăți starea economică și socială.

Business Skills Hub

Obiectivele AFAD

Dezvoltarea activismului social și a spiritului antreprenorial precum și promovarea valorilor democratice pe principiul egalității de șanse.

Dezvoltarea programelor de formare și dezvoltare a competențelor antreprenoriale și profesionale, care vor contribui la creșterea competitivității IMM-lor

Promovarea antreprenorialului social și facilitarea creării întreprinderilor sociale pentru integrare și acces pe piața muncii a persoanelor defavorizate.

Toate inițiativele AFAD sunt ferm ghidate de următoarele principii: transparență, eficientă, profesionalism, dezvoltare continuă, centrarea atenției pe nevoile comunității și ale beneficiarilor, responsabilitate, respectarea legislației în vigoare, corectitudine, non-discriminare.